In ce conditii pot returna produsele?
In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila bebe-toys. – colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu bebe-toys.ro).
Exceptari de la dreptul de retragere conform Art.16 din OUG 34/2014:
lit. d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
lit. e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.
Clientul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre Bebe Toys trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.
Returnarea produselor
Conform legislatiei in vigoare O.U.G. 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru comenzile livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (pe cat posibil in ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului si documentele care l-au insotit).
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la data primirii dovezii ca produsul a fost returnat sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre noi, luandu-se in considerare data cea mai apropiata,in contul bancar al clientului, sau contul bancar indicat de client pentru returnarea sumei. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a refuza produsul.
In cazul in care comanda a beneficiat de promotia „Livrare gratuita”,cheltuielile de returnare vor fi suportate de client.
Ina cazul in care clientul solicita retragerea din contract,in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.
Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca si noi, ne rezervam dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produselor ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsele, pe cheltuiala acestuia. In situatia in care produsul va fi preluat de catre noi, suma va fi returnata in termen de 14 zile de la primirea notificarii de retragere.
Consumatorul este responsabil sa le trimita la adresa vanzatorului care este indicata in documentele de achizitie si pe pe site, sa se asigure de transportul lor si sa suporte costurile, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat decizia sa de retragere din contract catre Bebe Toys. SRL.
Returnarea produselor personalizate
Site-ul www.bebe-toys.ro comercializeaza si produse personalizate dupa specificatiile clientilor, care se incadreaza in exceptiile privind dreptul de retragere prevazute de articolul 16 al O.G. 34/2014 referitoare la contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale. Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care Clientul (Cumparatorul) opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre client (Cumparator), produsele suferind astfel modificari la cererea Clientului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.
Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 30 zile. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (pe cat posibil in ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la retur. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris in termen de 48 de ore de la primirea produsului.In acest caz plata transportului va fi suportat de Bebe Toys SRL
Pentru a returna un produs, notificarea se va face in scris pe adresa de e-mail [email protected] sau la numarul de telefon 0770789751, orice alta modalitate de a ne contacta NU va fi luata in considerare (ex:pagina de socializare Facebook)
Intervalul orar in care raspundem la notificari este 10:00-17:00 de luni pana vineri.